Wednesday 11 September 2013

SEDAPNYER AIS KRIM WALL'S SELECTION....

Petang kelmarin ada orang datang buat promotion ais krim....
Dari jauh aku dok jenguk2 jer...
Xde pekdah asyik dok jenguk melalui tingkap....
Mana aci bebbb...semua orang dok terepa pi ambik...
Aku nie dok melayan jer nengok dari tingkap office aku...

Xleh jadi...xleh jadi......
Kidnap officemate ajak teman sekali...
Heehhh...akhirnya....dapat jugak!!!
Nyummmm...nyyuuummmm.....
Taaaarrrraaaa.....


Ais krim in da house....eehhh silap.....in da office...
Kami rembat 2 flavour...
So, sorang 2 cup...
Makan la sampai muntah....


Haahhh...nengok budak poyo nie.....
Mata bulat bersinar...dapat makan ais krim free.....


Nampak lori tu...kat tepi tu la diaorang buat promosi...
Bagi orang rasa dan dalam masa yang sama diaorang jual untuk sapa yang berminat nak beli....

Kat cni, aku kongsi kan beberapa flavour untuk Wall's Selection nie...
Pilihla perisa yang korang suka...
Aku gerenti...memang sedap la....


Kalau nak keterangan lanjut...
Sila pi godek2 kat website diaorang yer...

nota kaki : kalau la, ada orang nak belanja...boleh  xrequest nak ais krim nie....sila antar mocha crumble yer....

THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

2 comments:

  1. WOWWW!! Sedapnyaa. Mintak sikit! Hehe :)
    http://aiskrimvanillacoklat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. meh cni mehhh...kalu awak dtg taiping, kita belanja awak makan wall's ais cream yer...

    ReplyDelete

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~