Thursday 26 September 2013

YIPPPIIIII.........SAYA TELAH LULUS EXAM KPSL N27....

Assalamualaikummmmm....

Holllaaaaaaa.....
Saya sangat gumbira...
Gumbira yang tak terkira....
Moralnyer...bangun pagi pun senyum...nak tido pun senyum....buat keje apa pun senyum jer....
Hooiiii, hebat betul penangan nyer...mengalahkan orang yang 1st time jatuh cinta....
Itulah gambaran kegembiraan aku....

Ingat lagi tak, bulan 6 ari tu kan ke aku cakap aku buzy dengan exam....
Hahhh...kalu lupa...korang click jer SINI 
Keputusan dah keluar...cecepat aku sms kawan2 yang rapat dengan aku suh semak keputusan...
Padahal time tu, aku sendiri pun xdapat nak semak result sendiri....
Sebab aku ada class kat USM...

Next day, aku laju2 dok depan PC ofis...
Azab la haiiiii....dari pagi line buzy memanjang....
Last2, dekat2 nak balik baru aku dapat tengok result tu...
Tu pun siap terbeliak bijik mata aku....sesungguhnya, aku memang xpercaya...

Alhamdulillah, rezeki berpihak kepada aku....
Dengan sekali ambil aje, aku lulus semua paper....
Ya Allah, sungguh aku xsangka....
Aku siap menjerit2 lagi....sebab memang xpercaya aku boleh lulus semua paper...
Sebelum ni, ramai yang cakap kat aku...soalan susah...memang teror la sapa yang lulus tu....
Aku nie, dah la 1st time amik...memang aku betul2 niat nak pi tengok soalan yang susah tu macamana jer...

MasyaAllah....memang soalan susah....
Aku jawab jer semua soklan seperti yang diminta...
Memang xde terfikir pun pasai keputusan camne yang akan aku dapat...
Sebab aku jawab dengan yakin pun untuk paper 2nd jer...
Paper yg lain tu, susah la jugak...ada soklan yang aku confuse...
Sebab tu aku xyakin boleh lulus....

Apapun....Alhamdulillah....aku berjaya jugak....
Sesungguhnya, amat2 bersyukur atas kejayaan tersebut....





Buat mama tersayang....terima kasih mama sebab bagi pinjam semua buku2 mama....
dan terima kasih untuk doa mama dengan abah untuk anak2nya...

Buat kawan2 yang sama berjuang...terima kasih banyak2....
Sebab sudi susah payah dengan saya dan sudi temankan saya ke Ipoh untuk hadir exam nie....
Buat Kak Izan dan suami....terima kasih kerana beri ruang untuk saya tumpang kereta Vios anda dan dengar saya membebel sepanjang perjalanan....
Buat Kak Ton....terima kasih sebab bagi peluang untuk pinjam buku Undang-Undang Umum sehari sebelum exam untuk difotokopi....
Buat Miza...terima kasih sebab temankan saya di hari kedua exam...dan belanja saya breakfast pagi tu....


nota kecik : setiap usaha itu, akan diberi ganjarannya...



THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

2 comments:

  1. next year dh xleh blanja dh ler sbb org 2 dh lulus..
    so sapa lulus kne blanja...:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. myza...nanti kita blanje awak tau....
      tq sbb temankan kita ari tu...

      Delete

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~