Sunday 3 February 2013

JOM KE PENANG ESOK....

Assalamualaikum...

~ Nie kisah adik aku  ~
Tamat sudah percutian adik aku, Si SYAZANA di bumi Malaysia...
Sok akan berangkat la dia balik ke Madagaskar.....ehhh, silap la...
Ke Makassar, South Sulawesi Indonesia...
Untuk menyambung balik pengajian dia di sana...
Di Universitas Hasanuddin dalam bidang perubatan...
Balik cuti cuma kurang lebih 2 minggu...
Sib baik la dok Indonesia jer...
Kalau dok Rusia ke Adelaide ke...
Sila jangan harap mama nak sponsor tiket balik tiap2 tahun yer!!!!!!!
So...jom tengok rupa terkini adik aku...
Sila scroll down ke bawah...



Ok..esok pagi..kami akan beramai-ramai pegi hantar dia balik...
Alahhhhhhh...antar kat Airport jer...
Tu pun Airport Penang jer pun...
Dia naik kat Penang...turun LCCT...
Dari LCCT plak amik penerbangan ke Makassar dalam kul 12 tghri camtu...

Sebab tu la aku cakap...
Dia nie naik flight dah macam naik bas aje...
Setahun ada la 2 kali dia balik...
Ikut bila cuti semester diaorg...
Katanya, dok Makassar...xtau nak pi mana...
Last2 semua budak2 Malaysia dalam umah dia tu pakat tarik beg balik Malaysia...
So, dia pun sama la...lari balik Malaysia jugak...

Well...cukup sampai cni dulu...
Nak kena tdo awal...
Sok nak bertolak kul 6.30 pagi...
Aku memerlukan tdo yg cukup...

!! AdioS AmigoS !!

THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~