Monday 25 February 2013

SEKEMBALINYA DARI BUMI BANDUNG...

Assalamualaikum...
Lamanya xbercerita di laman blog aku nih...
Ada sikit rindu la!!!!

Telah diwar2kan dari minggu lepas...
Aku off to Bandung selama 4 hari...
Nie la baru rasa ada sikit masa nk update blog...
Kali nie, ada macam2 citer nak story morry...
Tapi yg menariknyer...
Kali nie aku terasa rindukan Malaysia sangat2...
Kiranya, semua benda aku nak bandingkan dengan Malaysia...
Malahan, belum jejak LCCT lagi, aku dah terbayang2 set Chicken Mc Deluxe...
Terkinja2 nak turun beli 100 plus...
Terbau nasi lemak daun pisang...
Teringin nak minum teh ais kaw-kaw...
Moralnya... 
Owh...memang sangat mengada la gelodak perasaan aku!!...




Nikmatnya aku rasa...
Masakan Malaysia is the best!!
Aku cannot go la dengan masakan Indonesia...
Tapi terpaksa la jugak telan...
Selalunya aku nie xde masalah kalu kat negara orang...
Tapi kali nie...aku cery bery...
Langsung sebutir nasi pun nak masuk perut...
Sampaikan aku rasa dehydrated aje...
Tapi apapun aku harus teruskan jugak keje aku tu...
At last, jejak jer airport, aku terus serbu Mc Donald...
Layan Spicy Chicken Mc Deluxe...
Waaallaaahhh...sedap giler beb!!!!!!!!!



THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~