Tuesday 19 February 2013

PERSIAPAN KE BANDUNG...

Just to share...
Aku dah siapkan barang2 utk ke Bandung...
Malam nie cam biasa..
Naik bas ke LCCT jam 9.30 mlm...
Target sampai around 4 am...

Nak kata teruja sangat, xkot...
Tambahan plak bila dengar flight kami berubah...
Sepatutnya Airasia tapi last minit bertukar ke Mandala Airlines...
Aku dah pernah ada tragedi dengan Mandala Airlines nie..
Korang boleh refer kat SINI yer..

Beside that, aku pegi kali nie utk bekerja yer...
Trip kali nie dibawah seliaan aku sepenuhnya...
Aku a little bit nervous...
Maklumlah, i'm not the expert person...

Apapun, segalanya harus diteruskan...
Well, bag aku dah siap packing semalam...
Duit rupiah pun dah siap tukar...
Kiranya macam 70% siap la...




Tengok...kan aku cakap bag dah siap packing...
Duit pun dah cun2 aku tukar...
Nie saje jer aku letak bagi korang jelous...
Aku jadi jutawan kejap jer..
Sok2 balik...jgn makan maggi udah la yer...
Memacam pesanan aku dapat...
Tengok mana yg sempat aje la yer...
Xmuat aku nak bawak balik kang...

Ok, wish me luck yer...
Aku pegi nie atas tiket keje...
Sume atas tanggungjawab aku...
So, doakan aku selamat pegi dan balik yer...

nota kaki :-
Silalah taja aku ke KOREA plak...nak jugak pi tgk K-Pop!!

THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

2 comments:

  1. Salam mesra dari kota Bandung, kota kembang banyak cerita indah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya sudah ke sana 2 kali...memang manarik sekali kota Bandung...

      Delete

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~