Thursday 28 February 2013

~JALAN-JALAN~ADA APA DENGAN CAMERON HIGHLANDS?? ~

Tajuk xleh blah langsung...
Cem poyo jerk ko, kan???
Well...well...nak kongsi ceritera dengan korang sume....

Citer nie dah lama..maybe dah basi...
Tapi aku tetap nak jugak tempek di blog nih...
Kalu kat fb tu awal2 lagi dah aku upload kan...
Percutian nie bcos of adik aku Syaza balik bercuti...
Last family trip kami pada bulan Julai 2012 yg lalu...
Melawat adik aku kat Makassar, South Sulawesi Indonesia...
Ceritanya, korang boleh click SINI yer...

Di sebabkan masa yg kurang sesuai...
Kami memilih tempat bercuti yang dekat aje...
Senang citer, Cameron Highlands aje la tempat yg dituju...
Dekat, mudah dan xmemerlukan masa perjalanan yg terlalu panjang...
Jom layan gambar2 kami kat sana...



















nie sume gambar kami berjimba kat CH...
beramai-ramai ber photoshoot kat Cactus Valley nih...
Adik2 aku tu memang bab2 bergambo..memang serah kat depa la...
Mama abah pun excited jer...



Alhamdulillah percutian nie berjalan lancar...
Walaupun, xberapa proper plan...
Kami selamat sampai jugak kat CH...
Nanti ada 1 lagi post kami kat Cactus Valley...
Projek makan strawberry...
Ok yer...cukuplah gambar2 kat atas tu menceritakan betapa gumbiranya kami...
Sehingga bertemu di post akan datang yer...











THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~