Tuesday 19 February 2013

WISHLIST BANDUNG PART 2....

Aku akan bertolak ke Bandung esok...20 Feb 2013...
Tujuannya, bukan berlibur 100% yer..
Tapi lebih kepada kerja part time aku as Tour Guide...

Apapun...aku tetap adakan wishlist aku sendiri...
Apa lagi yer yg aku terasa nak beli...
Well...jom tengok list aku tu....

  • 1. blouse nak banyak2
  • 2. handbeg berfoya2
  • 3. sandal kulit kat Cibaduyut
  • 4. perfume utk pakai gi keje
  • 5. telekung japanese cotton
  • 6. kain cotton batik buat pakai hari Khamis
  • 7. kain cotton pakai hari2 ke office
  • 8. skinny jeans
  • 9. Durian/Pisang Keju Bollen
  • 10. Pisang Salai Keju
  • 11. Kebaya Sulam labuh utk pakai Hari Raya

Xbanyak wishlist aku...
Sikit jer...
Untuk unsur perniagaan yg banyaknyer..
Apapun...mohon korang doakan aku dan rombongan selamat pegi dan selamat pulang...
Dan dipermudahkan segala urusan aku di negara orang...




THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~