Wednesday 6 March 2013

AKTIVITI MAKAN HUJUNG MINGGU...

Last week, hujung minggu aku ada sikit perubahan...Aku dgn bff aku, 
Nida dah set time untuk kami berjimba berdua-duaan...
Tapi kami xtravel jauh2...Just berjimba di Ipoh aje...
Faham2 aje la..kami berdua nie slalunyer memang ikut kepala sendiri aje...
Nak mandi pun, siap main tolak2...
Hang masuk dulu...Aku masuk kemudian....
Hang cepat...Iron baju aku skali...
Aku siap cepat...Kena sidai baju...
Xkira baju sapa pun...
Yang pastinya, time schedule...kena kuar before 9 am...

Macam xpercaya aje....kenapa erkkkk?????

Selalunya, bila berjumpa jer....Banyak benda nk bercerita...
Gebang sambil baring atas katil sampai kul 1-2 pagi....
Ntah bila masing2 tertdo pun xtau...
Bila tdo lambat...effect nyer payah la bangun pagi...
Tapi kali nie...xbanyak sketsa pagi hari...
Hang tepuk aku...Aku tepuk hang...(action bila nk kejut diri memasing!!!)
Masing2 bangun ambik job memasing...
At last.........
Kami berjaya la weiiiiii!!!!!!

 Ok..jom masuk bab makan2...
Dah namanya pun nak berjimba...Yang penting perut kena la isi dulu...
Jom kita breakfast together2!!!!
Tempat pilihan kami ialah..........................


PASAR MALAM CHANGKAT JERING...
Kata orang, tempat makan kat cni paling popular...
Macam2 jenis makanan dan kuih muih ada kat cni..
Memanglah membukak selera...

Aku dgn bff aku nih giler bangat dengan sate perut kat cni...
Memang seeeeeddddddddaaaaaaaaaaaappppppppppp!!!!!!!!!!!!!!!
Korang kena rasa...baru tau camne sedapnyer...
Aku tempek gambar bagi korang terliur sikit yer...


Nie antara breakfast kami pagi tu...
Meriah dengan macam2 makanan...
Nampak benor nafsu makan membuak2...
Budget konon nak makan ala2 kampung...
Haaahhh...ambik kau!!
Nasi lemak daun pisang...
Semangkuk kuah laksa yg tengah berasap...
Kuih dangai buat bekal dalam kete...
Yang paling zassssssssss sedaapppp...

 Wajib la satay perut!!!


Aku kasik korang terliur skit...
Bayangkan makan satay panas2...Siap kena tiup2 manja sikit...
Memang wallllaaahhhhh seeedaaaappppp nyer!!!!!!!!!!!!

45 minit abih kat cni...Konon breakfast berat la...
Kata nak berjimba,kan....
Makan kasi kenyang, then apa lagi tunggu...
ZZaaassss.....drive ke Ipoh la kami....
Yang lain story morry nyer nanti aku citer yer...
Aktiviti makan nie xberakhir lagi yer...
Ada kesinambungannyer...Silala tunggu yer!!!

NOTA KAKI :
Ada sapa nak blanja aku makan satay lagi???Boleh la ajak2...calling2 yer...Aku sedia jadi peneman!!!...



THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~