Monday 11 March 2013

STATION 1 CAFE ~ MAKAN & SURFING ~

Agenda makan2 antara aku dgn bff aku, Nieda belum berakhir...
Entry terdahulu, korang boleh korek di SINI yer...

Berjimba bujang sama bujang nie...Memang gayanya selalu bersantai jer...
Biarpun matawang sayup2 jer...Agenda makan2 nie kami teruskan untuk menghabiskan saki baki duit tabung kami...Kami berdua ada tabung trip...Jangan la xpercaya!!!..Tiap trip kami akan kutip tiap2 sorang...Nilainya bergantung kepada tempat dituju dan apa keperluan kami...Kalau nak bermalam di hotel, nilai kutipan tinggi la sikit....Tapi yg bestnyer, kami ada buku kira2...Tiap trip, mesti direkodkan perbelanjaannya...Bila ada lebihan, bolehla bawak macam kat bawah nihhh!!!

Moh aku jamu korang tengok apa kami makan kat cni...
Owh..lupa mention kat mana yer...
Tu tengok la tajuk kat atas tu...
STATION  1 CAFE

Ini menu aku...Nasi lemak ayam apa tah...Lupa la beb!!
Xberapa sedap sangat, tapi belasah jer la...
Nasi lemak nie, dah dimodenkan...Aku lagi suka nasi lemak yg bersifat kampung...
Lagi hoooolllliiiaauuuuu sedapnyer!!!
Rate : 4/10


Yang nie Nieda punyer order...
Better than nasi lemak aku tadi...Nasi Chicken Chop ke gitu la namanya...
Aku dah xberapa nak ingat sgt...Aku cuit2 jugak, sedap la!!!
Standard la kan, bila kat pinggan org tu, sedap jer...Walaupun kat pinggan sendiri, macam2 ada2...
Lumrah idup...Sila terima hakikat!!!
Rate : 7/10

Memula kami dah masuk dan dah pilih tempat duduk pun kat Oldtown White Coffee...
Tapi malangnya, bila minta password...waitress tu cakap WI-FI rosak la plak...
Hampeh!! Terus Nieda ajak aku blah dari situ...
Yer la...apa yg dicari xde...Kami nak bersantai sambil main tab & phone baru...
Harusla ada WI-FI utk download memacam mak nenek...
Sebab tu last2 Station 1 Cafe jadi pilihan..plus, WI-Fi dia laju tahap gaban weiii!!
Puas hati betul...sambil makan, tangan laju jer dok mendownload...

Ok...cukup kat cni dulu...
Jumpa di next entry yer!!!!

THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~