Tuesday 5 March 2013

HADIAHKAN DIRI SENDIRI...PATUT KE???

Wowww...bestnyer kalau dapat hadiah,kan? Xkisahla dari sape pun....
Mesti dengan rakusnya kita mengoyak pembalut hadiah itu...

Tapi camne plak kalu kita yang menghadiahkan diri sendiri plak??...

Sah2 versi xde sapa nak bagi hadiah kat diri sendiri...
Jadi cara paling baik, hadiahkanla pada diri masing2 apa yg dihajati...
Nie macam kes aku la!!!

Apa yang aku hadiahkan pada diri sendiri???...

Moh skodeng gambar kat bawah nie utk dapatkan jawapannya...


Haaaahhh...cik pink black nie la aku hadiahkan untuk diri sendiri...
Setelah penat lelah bekerja part time!!!
Before this, bukan xmampu....Cuma xmo membazir...
Tapi kali nie, xtau la kena rasuk hantu mana tah...
Laju jer aku beli tanpa ambil masa yg lama...
Time tu xde fikir membazir ke apa ke...
Yang aku tau, hati dah jatuh cinta pandang pertama...
Mari ikut kata hati.....
Beli la Cik Suzy beli!!!

Moral of the story....
Sesekali hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri setelah berpenat lelah amat berbaloi !!!



THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~