Saturday, 16 March 2013

NANGKA OHHH NANGKA!!!!!!!!....

Malam nie, keinginan nak makan nangka makin menjadi2...
Dalam dok tetiba jer teringin nak makan nangka a.k.a Jackfruit...
Macam terasa-rasa jer dalam mulut aku kemanisan buah nangka...
Nak kata mengidam...memang jauh panggang dari api la!!!
Kawen pun belum...nak mengidam cam orang mengandung la pulak....
Mau kena ligan dengan mama aku nanti...
Tapi keinginan meluap2 nie, owhhhh....bikin aku nak kena pi cari kat pasar malam la esok...
Disebabkan malam nie, hanya boleh kecur air liur aje...
Moh la ikut aku layan gambar buah nangka....


Sok pagi moh beramai2 ikut aku gi Pasar Pagi...
Kalau ada rezeki, boleh la merasa makan nangka sedappppp tu!!!!
Kata orang, makan nangka nih...boleh berangin badan...
Tapi yg tu aku tolak tepi dulu...
Keinginan harus dipenuhi dulu....
Harus dicari esok hari jugak2!!!

nota kaki : ada sapa2 ke nak pos nangka sebekas kat depan pintu umah aku malam ni???sangatla di tunggu2.....



THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~