Tuesday 26 March 2013

MY NEW COLLECTIONS...

Aku nie..memang peminat tegar kasut VINCCI...
Dari zaman aku belajar lagi sampai la sekarang nih...
Nampak jer kedai VINCCI, mesti menonong jer aku masuk...
Cuba korang klik SINI...nie la antara koleksi aku yang bersepah jenama VINCCI...

Nak jadikan citer...last week aku ikut mama abah makan kenduri kat Taiping...
Kebetulan mama nak singgah tengok pameran pokok orkid kat Taiping Sentral...
Aku amik kesempatan nie, pegi jenguk kedai VINCCI...
Dari jauh aku dah nampak kasut favourite aku...
OOOwwwhhh, ada offer la pulak!!!!!!!...
Cari punya cari...ada plak size kaki aku..
Wajibla aku beli sepasang...Walaupun gaji belum masuk...Aku tetap shopping jugak...
Vincci nie, pantang offer....Ramai jer peminatnya...
Kalau aku xbeli, gerenti habis size nanti...
Maklumlah...majoriti kaki perempuan bersaiz 5 atau 6...
Meh nengok aku nak tayang kasut baru aku yer...
Kalau xcantik pun..katala cantik jugak tau!!!!


Nomey x kasut kita....
Yang penting kita tetap suka!!!
Sebab bila jalan bunyi tuk tak tuk takkkkk!!!


nota kaki : kalau ada offer VINCCI..jangan lupa bgtau kita yer...kita nak borong lagi la awak!!!!!!

THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~