Wednesday, 24 July 2013

IFTAR SEISI KELUARGA....

Kejap jer dah masuk 15 Ramadan...
Lagu raya pun dah kedengaran di corong2 radio....
Ambbooooiii....ayat susun baekkkk sungguh...

For those yg tak tau... Aku xstay dengan family pada hari weekdays...
Weekends jer baru nampak muka aku kat umah mama abah...
Well...tuntutan keje...Nak apply tukar...Dah mama plak cakap...
Dok aje la kat Taiping tu dendiam....
As a good daughter...Ikut jer la.....

Iftar pada Ramadan ke 11, masih lagi xdapat kumpulkan keseluruhan ahli keluarga Pakcik Jizan dan Makcik Khomsah.... Tapi anakanda yang jauh di Makassar tu, dah selamat pulang ke pangkuan keluarga... Cuma adik aku, Nadia jer xbalik2 lagi....Belum cuti lagi...Kuliah masih berjalan...So, untuk Iftar kali nie, kami berlima aje...Jom kita tengok apa juadah untuk Iftar hari tu....

-



-



-


-



-


-


-

-




Tengok...penuh meja....
Tapi, xde la pembaziran yer...
Sebabnyer adik aku dia akan berulang makan semula...
Ikan bakar tu, pas berbuka...tinggal suku jer lagi...
Tu la orang cakap....kalau makan beramai2...selera pun bertambah...
Tapi yang pasti, kami xjejak pun pasar Ramadan...
Semua nie home cooking yer...
Alhamdulillah, kenyang kami untuk Iftar ke 11 Ramadan...


nota kaki : bila la nak try buffet Ramadan kat hotel nie.....




THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~