Sunday 21 July 2013

PERNAH TENGOK AUSTRALIAN DOLLAR????

Last Thursday, aku gi tukar duit kat Money Changer....
Biasa la..bab tukar menukar duit nie memang sejak azali lagi jadi keje hakiki aku...
My sister, Syaza nak ke Australia 25 Julai nie....
Kiranya nie 1st time aku tukar duit Australia...
Ada sikit kejakunan di situ!!!!
Yer la...sebelum2 nie aku biasa tukar duit Yuan, Dong, Rupiah dengan Bhat aje...

Jom teman aku menjakunkan diri....
Tengok camne rupa bentuk Autralian Dollar nie....
Dah la mahal....aku bagi RM 1196, dapat la AUD 400...
Aku bagi ko, berkeping2...ko bagi aku balik 7 keping jer....
Geleng pala aku patpuluhjutakali....



Ini la rupa duit AUD....
tapi duit diaorg nie kualiti tinggi la skit...
Rasa aku bukan kertas...tapi ala2 plastik macam duit RM5 kita tu...
Cuma tebal skit jer...
Nie pandangan aku jer la....



Ok....nie duit AUD 50....
Nampak macam sama, tapi gambar yg atas muka perempuan,
 yang bawah muka lelaki....
Sapa kah mereka...aku xamik peduli....
****matatengokatastanganatasbahu****


Itu jer laporan saya di ketika ini....
Byeeeee...........



THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~