Monday 8 July 2013

SANTAI BERSAMA EX-HOUSEMATE...

ASSALAMUALAIKUM...

Last week, spend time dengan 2 org ex-housemate aku...
Memang have fun sungguh...
Bercerita...bergelak sakan...memang syok sangat2!!
Walaupun masih dalam daerah yg sama...tapi masing2 sibuk dengan agenda sendiri...
So, kami set time, kuar dinner together2...
Bertukar citer....usik mengusik...memang havoc betul la...
Jom layan gambar 2 kami yg maha comey.....


Kata Miza, si Adah nie control cun...
Tapi aku rasa..dia memang cenggini...
Sokmo tertib jer nak banding kan dengan aku...


Haaahhhh...yg terlentok manja tu memang sgt gedik tau...
Nak wat camne iolls memang suka bab lentok2 kepala nih...
Habis terperonyok muncung tudung iolls!!


Aksi muncung kissing missing....
Muka aku cam redha jer si Miza nie nak kissing aku...
Heehhhhh...xde maknenyer weolls lesbian...
Si Miza nie dah berlaki...yang merangkap bakal senior aku kat USM nanti...
Owhh so comellll jer rupa aku ngan Miza...Walaupun gambar nie ada sikit gegar...


Kan aku cakap...si Adah nie memang camnih...
Baik sopan jer dia makan...
Kalau aku...dah comot merata dah!!
Maklumlah...aku nie kan cemerkap skit...

Well...nie outing kami sebelum posa...
Kitaorg dah discuss...nak celebrate buka posa together2 nanti...
Repeat macam tahun lepas kat Hotel Perdana...
Tahun nie...maybe akan try kat hotel lain plak...
Masa pun akan di update nanti...
So, tq girls...
Really enjoy jumpa korang!!!




THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

2 comments:

  1. I suka sgt tgk pic yg I nk cium U 2..hahaaa

    ReplyDelete
  2. Muka iolls pun macam terkejut jer...bulat mata konon2 nk kena kissing....memang drama queen tau!!!!!!

    ReplyDelete

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~