Tuesday 9 July 2013

JIMBAAN BERDUA LAGI!!....

Assalamualaikum....

Last week, jimbaan berdua  dgn bff aku, Nida...
Memula, agenda pertama, kena attend Majlis Kenduri masuk umah dan menyambut puasa...
Kat umah bakal besan Pakcik Ahmad & Makcik Aisyah...
Juga merangkap bakal adik ipar Nida...
Aku pun kira kenal jugak la dgn si Nurul nie...
So, dia pun...dengan besar hati jemput aku datang kenduri...
Maka, aku pun besar padang bola menerima jemputan tu...

Pakcik Ahamd sekeluarga tunggu aku kat Alma...
Then, aku follow jer la depa...
Iolls memang xtau pun kat mana umah baru si Nurul tu...
Jadinyer...kita follow aje la yer....
Nie...aku nempek sekeping gambar aku...
Pakai comel2....xkanla...xde gambar kan???
Wajibla adaaaaa.....kannnn.....
Meh nengok meh....


Agenda ke 2...lepak kat AEON Big Seberang Jaya...
Panas beb kat luar tu...dapat jer air-cond kat food court nie...
Memang nikmat giler...
Dapat plak minum ais blended....
Memang bertambah wwoooowwwwww!!!!!!


Aku amik mocha blended...Nida lak minum honeydew...
Sedap bak hang!!!!

Agenda ke 3....Meronda pasar malam...
Siap makan lagi kat situ...
Memang syok la....






Tengokla...nasi beriani ada....keow teow sup campur ada....
Memang sakan betul kami makan petang tu...
Konon2 penutup nak sambut posa....

nota kaki : kalau dapat berdua camni dgn bff...habis semua tempat redah kasi pecah!!!




THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~