Wednesday 15 July 2015

IFTAR BERSAMA GENG AFFIN BANK..


Last 2 weeks, member aku ajak join depa Iftar...
Sebabkan dah lama tak spend time dengan depa...
Aku pun terima ja pelawaan tu dengan senang hati...
Dah lama tak berjimba dengan depa ni...
Maklumlah, sibuk aku lain machiaammm sikit skrg ni...
So, ada masa...meh la kita beramah tamah...

Kami Iftar kat Hotel Legend Inn Taiping...
Aku sampai lambat...
So, mmg jangan harap la aku nak buat tour bawak camera...
Capture gambar makanan yg disediakan...

Yang sempat tangkap gambar dengan depa ja..
Tu pun 2-3 keping ja...
Sapa suruh datang lambat...
Padan muka!!!









Ni ja gambar yang ada...
Hat lain tu tak larat nak ligan...


Ok..tu ja..
Agenda Iftar aku tahun ni...

THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~