Saturday 22 December 2012

BANDUNG - DAY 2 @ TOKO 3...

Assalamualaikum dan gudmorning sume!!
Ari nie nak abis kan entri pasal Bandung lagi...
Hopefully boleh la aku abiskannya by today...
Masih dalam hari kedua lagi...
Entri aku nih dah xmengikut susunan...
Sebab malas dan nak kasi habis cepat aje...
Maka korang layan aje la citer aku nih yer...

Kami ke Toko 3..yg terletak di mana...
Jalan apa...kuranglah aku tahu...
Yang aku tau jer...diaorg cakap...
Kat cni diberi masa 1 jam 30 minit untuk nyopping...
Aku pun tanpa berlengah terus turun bas...
Apa lagi serbu Toko 3 la pulak...
Masuk2 aje...dalam kepala otak dah set nak beli baju member...
Dia pesan nak t-shirt Hard Rock yg ada tulis nama sume tempat yg ada Hard Rock Cafe...
Pencarian aku pun bermula...
Ehhh...mana boleh asyik beli baju pesanan orang jer...
Aku pun nak jugak sehelai...
Rupanya kat cni kita boleh dapat Hard Rock dari merata2 tempat...
Tidaklah aku tahu sebelum2 nihhh...
Cuba bayangkan...bila aku pakai t-shirt Hard Rock Barcelona...
(Dalam kepala otak...dok budget mesti orang ingat aku dah pernah jejak Barcelona nun)
~ walaupun aku sensorang aje yg perasan, orang lain xde pun sibuk2 dok fikir apa ~
Maka aku pun jadi xketahuan pulak...
Last2 dengan aku2 skali bantai beli...
Bukan sehelai...tapi 2 helai yer...
Moh tengok gelagat aku yg sempat dirakam oleh Syikin...

tengok betapa banyaknya timbunan baju Hard Rock...
macamana la aku boleh xgiler nak membeli...

amik ko...banyak giler yg aku bekenan...tp xkan nak borong sume...
agak2la kan...bukannya ko pegi keje leh pakai baju Hard Rock nie Ida Suziana oooiiii!!

wajibla tersenyum senang...bil dah ada kat tangan...berjaya jugak aku memilih hanya
2 helai t-shirt Hard Rock...Kalau datang Bandung lagi, aku tetap akan borong lagi!!
Ko memang kemaruk t-shirt Hard Rock, kan Ida Suziana...

Cukupla kegilaan yg melampau ini!!
Sib baik aku ada duit gaji sendiri...
Kalau keje nak minta dgn mak aku jer...
Mau disekeh kepala aku nihhh....
Maka dengan ini, berakhir sudah entri mengenai Toko 3...
Aku nekad nih!!!!..
Perlu disiapkan sume entri Bandung dalam tahun nih jugak...
Aku chow dulu yer...
!! AdioS AmigoS !!

THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~