Thursday, 20 December 2012

ERTI SEPASANG CINCIN...

Assalamualaikum....
Hai semua..
Ari nie terlebih gedik skit yer...
Tetiba aku terfikir pasal nie...
Nak tahu apa????
Jom ushar gambar kat bawah nie...


Tttttaaarrrraaaaaa.....
Apakah itu??
Kalau korang xkenal saje sangat la tu...
Cincin la....cincin yg sgt cantik di jari manis....
Hiiiihhhiiihihiii...ayat gatal jer yer...
Just want to share dgn korang sume...
Info nih aku dapat dari....
Majalah Pesona Pengantin bulan NOV...
Saring is caring...
Jom layan erti @ maksud sepasang cincin....
Apalagi scroll down dan baca la....


Cincin kawin adalah simbol ikatan cinta yang berlaku sepanjang masa dan berlaku secara universal.

♥ Cincin menjadi penanda awal sebuah hubungan dan menjelaskan status pemakainya, sebagai pasangan isteri-suami.
♥ Mewujudkan perasaan ‘dekat’ dengan pasangan walaupun terpisah oleh waktu dan jarak.

♥ Bentuknya yang bulat, tidak berhujung melambangkan pernikahan yang tiada akhirnya.
♥ Uniknya lagi, cincin yang disematkan di jari manis seolah berbicara kepada orang lain, “ Kini aku sudah ada pendampingnya! ”



So, apa pendapat korang pulak...
Betul ke macam yg di kata dalam majalah tu...
Tepuk dada..tanyalah hati...

Pada kaum lelaki plak..jangan ambil mudah benda nih yer...
Dan jugak jgn la wat taktau jer kalau calon isteri korang sibuk dok berhempas pulas memilih cincin utk dijadikan cincin kahwin...
Itulah permulaan moment terindah dalam hidup yg akan korang kenang sampai menutup mata tau!!




THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~