Friday 21 December 2012

~ VACATION TIME ~



Hye sume...
Ari nie aku riang gumbira...
Wajib la ada sebabnya...
Pertama sebab aku akan bercuti panjang...
Alah...4 ari jer..
Xde la lama pun...
Amik sehari cuti rehat dapat 4 hari...

So...cuti panjang mesti la ada agendanya...
Apa aku nak buat yer....
Ok...sebenarnya kami dah plan dari last month lagi...
Me n Nida plus ottomen kecik nak pi vacation lagi!!!!!!!
Xde la jauh mana pun...
Dekat2 jer...cukupla dapat menggumbirakan hati si kecik kami tu....
Biasa la budak2...sebut aje nak stay hotel...
Bulat bijik mata...bersinar2...

So, planning kami kali nih...
Naik Cameron Highlands...stay 1 night kat sana...
Merayau rasa kesejukan udara sana...
Jalan2..tgk itu...tgk ini....bergambar sana bergambar sini...
Menikmati keindahan bumi ciptaan Tuhan...
Beli apa yg patut...
Makan apa yg patut...
Yang pasti...jangan lupa....
Makan strawberry coklat...
Feeling ala2 Siti Nurhalipan...
Makan ais krim strawberry...
Feeling ala2 macam makan ais krim Baskin Robin...
Haahhaaahhhaa...yg tu tipu la kan??
Nampak sgt perumpamaan xkena mengena...
Eehhhh...aku punya suka ok....
Blog aku yer...korang baca aje!!!
HHHaaaaiipppp...jangan ngumpat....Allah boleh dengar tau!!!
Janganla marah..aku melawak aje...
Jom ushar mereka2 yg akan pegi vacation itu....

Si ibu itu adalah bff aku @ Nieda...
Si kecik itu...Ottomen a.k.a Danial...
CH nie request by itu budak kecik yer...
Siap marahkan si ibu sbb lambat booking hotel di CH...
Owh...tuan tanah kedaung pun join the club jugak...
Nyibuk aje yer...interframe semedang aje!!

Malam nie..si ibu dan si anak akan dtg check in umah aku...
Sok pas kenduri...baru la kami shoot ke CH...
Aku dah terbayang2 ais krim dgn strawberry coklat...
I can't wait to be there...
Doakan kami selamat pegi dan balik yer...
Aku akan tangkap gambar banyak2 utk korang yer...
Saje nak bagi korang jelous...
Until we meet again yer...
!! AdioS AmigoS !!






THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~