Wednesday 26 December 2012

~ TRAVEL ~ HaDYaI...

Hai awak2 semua...
Assalamualaikum...
Alhamdulillah...masih dipanjangkan umur untuk bernafas di bumi Allah nihhh...
Ari nie..just nak imbas kembali jer...
Trip Jom Jalan-Jalan ke Hadyai...
Saje nak update gambar jer...
Nak nulis agak2 malas la skit...

Aku tersangat suka kat Floating Market nih...
Bagi aku tempat nih unik...
Lagi 1 aku suka spirit makcik2 nih berniaga atas sampan..

Pantang nampak camera...keje ko senyum aje kan...
Time nih aku terasa sgt sweet...
Budget2 mcm aku travel jauh plak...
Walhal...Thailand aje kot!!...

Sume yg sweater pink nie,
gambarnya diambil kat
Klong Hae Floating Market, Hadyai...

Haaa...tengok!!!Sporting abih makcik2 kat Floating Market nih...
Pantang kita amik gambar...siap ber 'peace' lagi...Senyum molek dah tu!!




Gambar aku pakai baju hijau nih...
Sume amik kat Pasar Besar Hadyai...
Pagi sebelum bertolak balik...
Kami diberi masa untuk menyopping kat Pasar Besar nihh...
Macam2 ada jual kat cni...
Naik juling mata aku tengok...
Yang tu cantik...yang nie cantik...
Moralnya kalau kaya...mau semua aku angkut bawak balik...


Aku sebenarnya teringin nak pi lagi...
Tapi apakan daya...slalu masa xkena gaya...
Azam di hati tahun depan..macam nak pi lagi...
Yang pasti ada la 2-3 kerat yang aku kena bawak...
Maksud aku...adik2 aku sibuk nak ikut...
Baik si Nadia mahupun si Azif tu...
Si Syaza...tadi dah request nak pi Cameron Highland...
Maklumlah..bulan 1 nih...si Nadia dengan si Syaza tgh cuti semester...
Ok...hope azam aku nak pi lagi sekali ke Hadyai tercapai tahun depan...
Ini salah 1 wishlist aku tahun depan...
Hopefully akan berjayalah hendaknya...
 !! AdioS AmigoS !!



THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~