Friday 19 October 2012

My Ex-housemate...

Assalamualaikum...

Malam nie terlebih rajin plak...
Mentang2 la esok cuti yer...
Suka betul dok terbelek sana..terbelek sini...
Last2 aku jumpa gambar2 bebudak housemate aku nih...
Gambar nie...al-storynyer waktu bulan posa lepas...
Kami pi berbuka posa di Hotel Perdana...
Actually, geng nie xcukup sorang lagi...si Nora..
Tapi aktiviti nie tetap kami teruskan...
Sebelum tu aku nak tempek dulu gambar2 nie...


Korang jangan la persoalkan kualiti gambar nie...
Dah sah2 la aku mmg xpakai DSLR pun...
Belasah jer apa yg ada...asalkan ada gambar cukup la...
Saje aku letak gambar nie dulu...
Saje nak tayang tu... Hotel Taiping Perdana tu...(sila faham motip aku tu yer)
Walhal..kalau bebudak berdua nie xajak..
Memang sah2 sampai skrg pun aku belum jejak lagi hotel nie...



Inilah ex-housemates aku...
Yang tudung hitam kelabu tu...namanya Adah...
Yang tudung biru laut tu...Mieza...
Dulu, kami pakat2 duduk dgn Adah...
Kat mana...biarlah yg tu jadi rahsia kami...
Mana aci sume benda nak kena bagitau korang...
Dah....jangan nak korek2 lagi rahsia aku...
Aku dah zip rapat2 dah mulut nie...
Rahsia tetap rahsia....



Aku dan Mieza....
Keje kami lebih kurang sama...
Tapi lain2 jabatan dan tempat...
Muka aku nampak sejambak la pulak dalam gambar nie...
Pipi pun nampak tembam!!!!!!!!!
Tudung serabut...serba xkena jer...huhuhu....



Comey x ex-housemate aku nih???
Kalau comey pun...jangan pandai2 nak ngorat...
Diumumkan si Mieza nie isteri orang yer...
Tengok apa yang ada dalam mangkuk Mieza tu...
Dah xde rupa ais krim pun...
Posing punya hal..ais krim pun habis cair...


Alamak....so sweet!!!
Makan sambil suap menyuap yer...
Si Adah nie...waktu gambar nie diambil...
Dia tengah membilang hari jer nak naik pelamin...
So, asyik kena sakat dengan aku dan Mieza aje la..
Apapun, dah selamat jadi isteri orang pun skarang...
Dan wedding dia pun aku sempat attend...

Kalau nak kira banyak jugak la kenangan dengan diaorg nie...
Dan aku sangat2 beruntung ada kawan2 macam nie...
Sebabnya, kadang2 kita perlukan kawan yg xde kaitan dengan kerja kita utk meluahkan rasa...
Pada aku, sangat stress kalau di tempat keje dan di rumah..kita jumpa org yg sama...

Sampai sekarang pun kalau ada masa, kami akan set time utk ladies day...
Bersembang, bertukar cerita dan bergelak sama2....
Sambil melepak, makan dan minum...
Terasa indahnya dunia....

Ok..cukuplah serba sedikit story morry pasal ex-housemates aku nih...
Nanti kalau ada ladies day lagi, akan aku interframe kan diaorg sekali lagi yer...
Buat masa nih..mata dah makin layu...
Gudnite sume...
!! AdioS AmigoS !!


THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~