Thursday 4 October 2012

CoRat CoReT GeNg HoUsEmAtE...

Pertama kali la dalam hidup ber 'housemate'...
aku , ayu & nor balik time yg sama...
slalunyer, kami bawak diri memasing dgn kereta masing2...
memula nor sampai dulu...
then, aku plak sampai...elok jer parking dalam porch..
xsampai 2 minit ayu plak parking belakang aku...
bukak2 pintu umah jer...masing2 dok cerita isu yg berlaku pada diri masing2...
last2...untuk me'release'kan tension...
kami ber3 setuju utk kuar jenjalan kat tesco n TS...



Ayu (tudung kelabu) dan Nor (tudung putih)...kami kat dalam Tesco..
tgh cuba test bau pencuci baju...
Kalu xcaya..tengok la latarbelakangnyer...mmg sah2 berbotol2 kot...



saja aku snap gambar kat cni...
tujuannya...saja suka2 hati aku laaaa...



Si Nor tengah ushar2 baju untuk anak buahnya...



ini tempat favourite aku...wajib la aku suka...dah namapun VINCCI..
akukan memang sangat gilakan kasut2 keluaran VINCCI nie..
rekaan yg cantik..comel...kombinasi warna yg menarik...moralnya sesuai la dgn jiwa raga aku...
habit nie mmg aku xleh buang...
asal suka jer..rasa nak rembat 2-3 pasang..
tu korang nampak kasut yg aku testing tu...
baru jer kuar kotak...xsempat salegirl tu nak cakap apa..
aku dah capai n try kat kaki...
nampak cantik lagi comel la plak...
oowwhhh..saya jatuh cinta lagi!!!
wait for mummy yer comellll......
dengan semangat yg jitu...akan ku beli kasut ini!!!!!

pas abis kami wat road tour keliling tesco n TS...
apalagi dah penat berjalan..masa membadakkan diri kat Pelita Nasi Kandar..
xsempat nk snap gambar...sedar2 dah tinggal tulang ayam jer...
memang siap bertambah2...memang sah2 lapaq sangat la tu...
dengan badan yg penat dan kenyang...
kami pun balik ke rumah utk agenda sembang2 kosong, mandi dan tido...
AdioS AmigoS...jumpa di next entri..


THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~