Friday 5 October 2012

Testing makan kat Fruit King Parit Buntar...

Ari nie nak cerita agenda kami ujung minggu lepas...
kami yang aku maksudkan..of course la aku (wajib ada..), adik aku si Nadia dan si Azif...
agenda kami memula..jenjalan cari cadar utk Nadia bawak balik asrama..
pastu masuk supermarket Billion sebab aku ada nampak wallet tengah sale...
alahhhhh...bukannya nak beli pun...takat layan mata jer la....
pastu kami meneruskan agenda membadakkan diri..
tekak terasa nk makan lain dari yg lain...
bukan KFC, bukan pizza hut..jauh sekali secret recipe...
so...decide punya decide...kami cuba tempat nie...
nama kedainya...FRUIT KING, Jalan Taman Wawasan.
alamat penuh aku xberapa nk tau...
tapi korang boleh cuba search kat fb...atas nama FRUIT KING..
malas nak cakap panjang2...
tengok aje la yer gambar2 yg aku snap kat bawah nie yer...



betulkan aku cakap..cantik design wall dia..
sekarang korang setuju dgn aku x????
kerusi kedai nie pun bentuk segiempat...
sama bentuk dgn mejanya...
tapi kena hati2 dok kerusi nie...
bukan apa aku takut ada yg terlentang ke belakang jer...
cuba korang tengok besi yg support kerusi nie...
sebab tu la aku suh korang hati2...


cantikkan design kat dinding kedai nie...
eehhhh...bukan statement yg sama ke kat atas tu....
alllaahhhhhh...aku nk tulis jugak berkali2 pun...
korang baca jer la yer...
sambil menunggu order kami sampai...sambil2 tu jugak la aku dok bertelagah dgn adik2 aku...
aku kata nie daun maple la konon...padahal tu daun pokok anggur sebenarnya...
nampak sangat fail bab2 pokok nie....




yeeaayyyyy!!!!...order kami dah sampai...
xde la tunggu lama pun...
kiranya...sempat la kami borak2 sambil laju tangan aku snap gambar2 dalam kedai nie..
ok...air tu Root Beer Float...slalunya aku biasa beli kat A&W jer..
tu pun, dia letak root beer dan float atas air tu..
yang nie different skit sbb...dia blend skali...
so rasanya lebih sedap...sgt yummyyyyy!!!!



haaa....gambar nie bukan berniat nak tayang adik aku si Nadia...(tp dia mmg suka interframe pun!!!)
cuma nak bagi korang tgk besar mana gelas big mug yg kami order nie...tu jer!!!
air kat cni ada macam2 jenis...korang boleh la pilih sampai muntah ijau yer!!!
siap ada gelas small, medium, large n big mug...
pilihla ikut kesesuaian diri korang yer...



wooowwww...dapnyer!!!!
terus aku rasa lapar....cannot..cannot........
burger nie aku lupa namanyer...tp aku panggil burger 3 layer...
tau sebab apa???....
sebabnya..burger nie ada 3 keping daging yg besar2..
siap boleh request..nak ayam brapa keping..nk daging brapa keping...
tapi xleh lebih dari 3 la...
kami share 3 org...aku siap request extra plate lagi...
mmg aku agak dah...sure besar + tinggi burger nie...
kenyang badak la kami hari tu...walaupun kami share bertiga...


Fuuhhhhhh....leganya!!!
akhirnya dapat gak aku habiskan entry nie...dok bersawang dalam draft aku dah 5 hari...
jadi ari nie...aku siapkan la jugak...
sila lah layan entry nie yer...
ok..aku nak AdioS AmigoS dulu yer...
novel 'Sebenarnya, Saya Isteri Dia' dok memanggil2 aku dah tu....



THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~