Saturday 27 October 2012

Sambutan Aidiladha 2012...

Assalamualaikum...
Aidiladha menjelma lagi...
Sambutan kami secara sederhana sahaja...
No cuti extra..no makan2 extra..hanya cukup sekadar apa yg ada...

Dah nama pun raya...ketupat daun palas dan rendang tetap sajian utama...
Yang lain kami pakat2 tokok tambah apa yg perlu...
Pas solat raya, kami meneruskan agenda utama setiap kali raya...
Menziarahi pusara opah dan tok wan...
Bacaan Yaasin bergema di pusara opah dan tok wan...
Itulah hadiah kami tiap kali raya menjelang...
Alhamdulillah setakat nie...kami belum pernah skip aktiviti nie...

Dalam perjalanan balik..kami berposing2 la sikit...
Kang xde plak gambar raya kami...
Sia2 jer la beli digital kamera..kalau takat nak peram simpan...
Layan jer la yer kepingan2 gambar yg xsememeh dari kami sekeluarga...
Sumenyer aku tangkap waktu dalam kereta on the way nak balik umah...


nie adik aku, Nadia @ Angah...dia study kat Uniten...
ari nie dia xde mood nk amik gambar...
yang nie satu2nyer gambar yg dia tunjuk muka lawa skit...




Ini gambar tuan tanah kedaung blog nie...
pakai tudung biru..comey molek gitu...
perasaan lawa habis la di pagi raya...
budak lelaki sebelah aku tu...my younger brother...
the one & only!!!


Patutnya tema kami blue black...
tapi aku dah xkuasa nak ikut tema..
baju nie siap raya Aidilfitri lepas..
but, xberkesempatan nak pakai...
So, raya nie...aku lari dari warna tema...sorry yer!!!


gambar nie..aku paksa mama suh tangkap dari depan...
sebab tu muka mama sejambak besar dalam gambar nih...


tengok budak 2 org tu..spoilt kan gambar nie!!
dah bertanduk2 belakang aku...
memang xde keje sungguh!!

Ok..tamat sudah citer raya tahun nie...
Sambut secara sederhana..
Raya nie hanya kami berlima aje...
Makcik kecik @ Syazana xde dgn kami...
Dia kena raya dgn kengkawan dia kat Makassar nun...
Last but not least...
Salam Aidiladha dari kami sekeluarga utk anda semua...
!! AdioS AmigoS !!

THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~