Friday, 26 October 2012

Selamat Hari Raya Aidiladha utk semua...

Assalamualaikum...
Hari nie dah pun hari raya...
So, aku nak wish Selamat Hari Raya Aidiladha untuk semua yg beragama Islam...
Bagi yg pulang ke kampung tu, berhati2 la di jalan raya...

Kali nie, kami beraya berlima aje...
Makcik kecik @ Syazana tak pulang beraya dengan kami...
Maka, rayalah dia di perantauan...nun jauh di Makkassar...
Situasi camni dah biasa...bukan pertama kali pun...
Yg pastinya...skype akan jadi perantara...

Tahun nie, aku xamik cuti awal pun..
Sebabnya malas nak cuti..
Aku nak simpan cuti utk tahun depan..
So, mama ada gak bersungut sapa nk tolong dia balut ketupat...
Tapi apa nak buat....cuti aku perlu dibekukan...

Walaupun penat, aku tetap ambil sikit masa utk bersihkan rumah...
Kalau ikut rasa xlarat...dah lama aku berkubang dalam bilik...
Tapi kesian plak kat mama...
Bantu apa yg patut...sebelum siren bebelan dia mula bergerak..

Ok, cukup kat cni dulu...
Kad raya nie aku cilok dari Pakcik Google utk korang yer...


Sekali lagi, Selamat Hari Raya Aidiladha utk semua...
Hati2 di jalan raya dan semoga bergembira di hari raya...

Ngantuk sudah...
Hingga bertemu di lain masa dan ketika...
!! AdioS AmigoS !!

THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~