Friday, 12 April 2013

CURI-CURI PANDANG!!!

Hati aku tergeliat lagi!!!
Banyak kali dah aku curi2 pandang dia ari nie...
Nak bercakap walaupun ada peluang...memang langsung tak la....
Belum bercakap...mata aku dah terjojol tengok dia....
Pelik sangat ke kalau aku jadi macam tu kalau nampak dia depan mata...
Sesungguhnya...aku rindukan usikan dari dia...
Macam apa yang pernah dia buat kat aku dulu...



Main lut chak lut chak kat muka pintu lif...
Lalu sebelah aku...pastu tiba2 terdengar salam dia untuk aku...
Sungguh aku rindukan suasana macam tu...
Macam yang pernah aku ceritakan dulu...
Kalau xpercaya...baca post aku yang terdahulu kat SINI...

Aku sedar...antara aku dgn dia macam langit dan bumi....
Tapi aku xboleh nak menafikan perasaan aku nie....
Dalam hati nie....sarat perasaan untuk dia....
Kadang kala aku tertanya2 jugak...
Apa namanya perasaan nie....
Sedangkan kami berdua xbercinta pun...
Cuma aku ada kenangan indah dengan dia...
Yang aku simpan dalam hati untuk selama-lamanya!!

Tapi yang sakitnya....perasaan nie wujud hanya bila dia ada depan mata aku...
Kalau dia xde..aku ok jer...boleh jer kawal mata, telinga, hati dan perasaan nie....
Tapi kalau nampak dia...habis...sume punah!!!
Langsung xleh kawal!!!

Tapi cukup aku pasti...aku bahagia dengan rasa ini!!!


THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~