Tuesday 16 April 2013

SEPETANG BERSANTAI DI BAN PECAH...

Hhhooolllaaa.... i'm back!!!
Bunyik beriya aje...macam la baru balik dari oversea jer...
Sangatlah poyo!!!!!!!

Well, aku nie ditimpa kemalasan nak update blog...
Biasa la...kejap ada mood...kejap xde mood...
Tambah2 kalau bendera merah...sah2lah bertambah malas!!
Ok..itu bukan point nyer...

Aku nak story pasal jenjalan yer...
Ini dinamakan jenjalan tanpa sengaja @ without plan...
Arah tujuan utama nak mencari blazer untuk adik aku...
Pas selesai urusan beli blazer...tetiba abah aku buat suggestion...
Jom pi makan kat Ban Pecah, Tanjung Piandang...
Kata abah, kat situ macam2 ada...
Aku pun xde cakap banyak..sebab dah 1 arah jer...
Maka, redah la kami...aku pernah sampai tempat nie...
Tapi dah ingat2 lupa...Rodong punya rodong...
Akhirnya sampai jugak ke tempat nie...

Ban Pecah nie simple jer tempatnyer...
Sesuai untuk orang memancing...
Nak lepak macam kami sambil makan2 dan ambil angin laut pun sesuai...
Dah tentunya aku xlupa nak tangkap gambar...
Bukan selalu sampai pun...suasana tenang jer...
Pada aku, bila tengok laut yang luas, rasa macam masalah kita kecik jer....
Xde la seluas dan sebesar laut yang saujana jer mata memandang...
Terus rasa insaf!!!!

Meh layan aku nyer gambar2 comot...
Panjang dah bercerita...



Ok...cukup takat ni dulu...
Aku ada benda nak kena buat sikit....
Chooowwwwwww!!!!




THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

1 comment:

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~