Monday 15 April 2013

KAU DI SANA, AKU DI SINI...AKHIRNYA BERTEMU JUA DI HUJUNG MINGGU!!!

Hai uolls...
Sorry, lama xbercerita kat blog...
Actually...mood aku makin kelaut...
Hehhh....tu bab biasa2 jer...
Yang luar biasanyer...Melepak...melepak...dan melepak dgn bff terchenta!!!!
So, memang totally out dari agenda biasa aku yang hanya tau lepak di rumah aje...

Bff aku wat giler skit...
Mood xbrape baik, so ajak aku melepak, berchanda dan berjimba...
We decided to go to Ipoh...
Lepak tdo kat Hotel MH...berdekatan aje yer!!!
Aku dari Taiping and bff aku lak dari Langkap...

To be honest, kami memang suka melilau...
I means memang kaki jenjalan..Tapi bukan terhad untuk jenjalan jauh aje..
Kadang2, tempat lepak jatuh no 2...
The most important things, dapat lepak sesama, meroyan sesama, bercakap xkira pasal apa pun...berkongsi cerita yang pelbagai...Itu lebih important...
Sebabnya, bukan dengan semua orang kita boleh luahkan apa yg ada dihati tanpa sempadan...
For me...bff aku yg sorang nie...memang aku bantai je nak story apa pun...
Bab2 tak gumbira pun aku bagitau jugak...
So, bila ada yg tension, masing2 akan cuba back up each other...
Thats what friends are for...

Well, memula...planning nyer utk 1 malam jer...
Ronda punya ronda...masing2 dah jadi malas nak balik...
So, apa lagi...cari hotel lagi utk 1 malam lagi...
Mana taknyer..petang tu pusing xhingat...
Jusco la...Giant la...Kedai Mamak la...
Merata2 berjalannya...Mana xpenat badan...
Actually kami nie, xde la expert sangat jalan kat Ipoh...
Bff aku better than me...tapi still sesat jugak...
Maka, trademark yg tercipta digunapakai acapkali bila sesat...
Konon2....
'SESAT IS SWEET'

Lepaking di Jaya Jusco menyelesaikan masalah mencari hadiah utk My B...
Malah aku terbeli untuk diri sendiri jugak...
Memang walllaaahhhhh betulla....
Langsung aku xsangka...cempedak jadi cucur!!!
Memula ingat saje nak jenjalan...Tetiba nampak sesuatu yang sesuai...
Hehhh...xtunggu lama...tengok...pilih...bayar....dah dapat!!!
Bff aku lak...tengah giler novel skrg...
So, merembat 1 novel di POPULAR...
Katanya....mood membaca dah timbul semula...

Cukuplah citer untuk kali nie...
Meh nengok gambar aku ujung minggu lepas....


Berseri2kan muka aku...
Dapat refreshment kan diri dgn bff terchenta!!!
Itulah rupanya...

THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~