Thursday, 11 April 2013

SEHANGAT ASMARA....BIKIN HANGAT JER!!!

SEHANGAT ASMARA
Aku suka tengok citer nie...
Sama macam aku dok tengok Adam dan Hawa dulu...
Umah aku memang xde pasang Astro pun...
So, memang harap sangat dapat tengok kat Dailymotion jer...
TQ Dailymotion sbb bagi peluang orang yg xde astro macam aku nih tgk citer menarik2 cam nih!!

Dari pagi aku teruja jer tunggu diaorg upload kat Dailymotion...
Tiap2 minit...mesti aku click nak tengok ada ke belum masuk...
Betul la orang cakap, penantian itu satu penyiksaan...
Memang sah2 la, bagai kucing nak beranak jer aku gelisah dok menunggu...
Haiiiyyyaaaahhhh....bikin hangat hati wooowwww!!!
Apapun...aku tetap setia dan masih setia menunggu....


Bila diaorg upload jer...oohhh...gumbiralah hati!!!
Siap meloncat2 lagi...
Ofismate aku geleng kepala jer nengok...
Dia siap dok bertenggek belakang aku sambil layan jiwa...
Owhh...sedih jugak ujung2 citer nie...
Nak menitik jugak air mata aku...
Tapi masih dalam kawalan...Malu beb...nangis depan meja ofis!!!


Apapun, aku suka kesudahan Sehangat Asmara nih....
Kalau boleh nak juga suami macam Zainal Arief nie...
Sangat menjaga perasaan si isteri...
Mungkin sebab kehilangan 8 thn, jadi dia sangat menghargai setiap saatnya bersama Kay dan Misya...
Akhirnya, menantu yg pernah dibenci dulu, telah menyatukan kembali keluarga Tan Sri Ahmad Sharifudin dan Puan Sri Zaharah...
Ending yang sangat2 menyentuh perasaan aku...
Well, memang puas hati la layan citer nie dari mula...
Xrugi rasanya...

nota kaki : boleh minta Adi Putra datang pinang aku x???? hihihiiiii....

THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~