Tuesday 30 April 2013

MAJLIS AKAD NIKAH ANAK BUAH....

Hai uolss...
Bertemu lagi kita...
Well...kali nie nak upload gambar anak buah aku punyer majlis akad nikah...
Ayat aku..tunggang langgang!! Nasib la yer...
Pandai2 la korang faham2 sendiri...
Citer nie dah basi..tapi haruslah aku masukkan dalam blog segala aktiviti yg aku involved...

Jom ikut aku layan gambar2 mereka yang terlibat yer...

Nie gelang tangan...
Untuk batal air sembahyang...

Yang nie pengantin perempuannyer...
Huda namanyer...

Yang nie real punya akad...
Bapak pengantin perempuan sendiri menyempurnakan akad...

Yang nie practise punya!!!!!!!...

Anak buah aku yg lelaki tu...
Nie tgh dgr tazkirah dari tok kadi tu...

Ok...rasanya cukup kat cni dulu...
Majlis kenduri pun dah selamat di adakan di dewan...
Semoga mereka berbahagia hingga ke Jannah....




THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~