Thursday 18 April 2013

JOM IKUT SAYA TRAVEL....

Assalamualaikum...
Hai uollss...
Gempak gitu tajuk n3 ari nih...
Well....saje jer nak gembar gemburkan...
I nak travel lagi....
Nak jenjalan buang duit lagi....sila lah menyampah dekat i!!!!

Hahahahaaa.......memang betul...
I nak travel lagi malam nie...
Tapi kali nie...xde naik2 flight...xde post2 dalam flight...
And also...xde gambar kat badan flight cam selalu i buat....
Becoz of kali nie...travelling dengan bas yer...
Bukan bas sekolah...bukan bas kilang....tapi Bas Persiaran....

Esok Perak cuti...so kesempatan tu diambil utk travel...
Kali nie aku travel dgn group Affin Bank...
We are going to Hadyai.....for 3D2N...
Konon nakjelajah Hadyai....padahal Hadyai tu bukan besaq mana pun....
Saja ja nak melepak...buang masa...tengok tempat orang...
Last year aku dah pi pun Hadyai nie...
Alahhhh...ingat x waktu Lee Garden Plaza tu meletup...
Time tu aku ada kat sana dan paling best aku duduk sebelah hotel yg meletup tu....
Jeng...jeng...jeng....tapi time meletup tu, kami baru jer lebih kurang 10 minit keluar dari hotel...
On the way nak ke Khlong Hae Floating Market...
Tapi waktu balik hotel tu, memang boleh tengok darah merata-rata kat tempat kejadian...

Ok...xmo citer benda yg xsyok...
Kali nie, hajat hati nak merasa masuk Ice Dome dgn naik gajah kat Chang Puak Camp...
Hopefully berkesempatan nak rasa masuk 2 tempat nie...
Sebab tempat2 ni aku xpernah sampai lagi...
Tapi yang paling aku suka setakat nie...
Khlong Hae Floating Market...suka suasana dan makanan2 kat situ...
Meh aku upload 1 gambar kat sana...
Korang layan yer...



Haaahhh..nie la tempat kesukaan aku....
Suka benor ke sini...
Kalau xde tempat nie dalam itinerary...memang aku malas nak join...
Aku memeng dah jatuh cinta dgn tempat nih...

Ok...xmo melalut lagi...
Aku nak siap2 kemas meja dan balik umah untuk packing bag...
Biasala, aku kan memang syok buat keje2 last minit nih...
Kang malam nak bertolah dah...
Sila tunggu n3 aku seterusnya yer...
Nanti akan aku uploadkan gambar2 terkini dari Hadyai...
Doakan aku selamat pergi dan selamat pulang yer...
Salam sayang untuk korang semua....
Chhhooowwwww!!!


nota kaki : hepi besday to someone...moga panjang umo n murah rezeki....
kalu ada rezeki lebih...bawak la org ke Krabi pulak yer.....


THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~