Monday 8 April 2013

HADIAH YANG SESUAI UNTUK LELAKI....ANY IDEA???

Ooooohhhh....aku kebuntuan!!!
Buntu untuk memilih hadiah untuk My B...
Well, besday dia akan datang nie...aku xtau nak kasi apa...
Sebab aku nie kalu ke mana2 pun, ada jer barang aku rembat untuk dia...
Yer la...sebagai tanda walaupun sejauh mana kaki aku melangkah...
Aku tetap ingat kat dia...
Opppsss..tu bukan ayat bodek yer!!!

Tapi dalam misi mencari hadiah besday nie...
Aku memang zero idea...
Last week, saje pegi jengah ke Mall...
Konon nak buat survey...tapi sampai ke sudah...
Memang aku xtau apa yang sesuai dan patut aku bagi kat dia...
Ohhhh plz....buntu!!!! buntu!!!!!!!!! buntunyer!!!!!!!!!

Nampak gayanyer...aku nie mesti last minit jugak la prepare hadiah untuk dia...
Dah memang blur betul bab2 mencari hadiah untuk kaum lelaki nie..
Korang ada idea x??meh share dengan aku...
Tapi nak hadiah yg simple jer....
Hadiah yg xmelibatkan ukuran size yer...
Aku xmo serabut2 sok fikir dia boleh pakai ke x kalau melibatkan size2 nih...
Nak yg simple but so sweet!!!

Ok...got to go...
Jangan lupa tau...tolong bagi idea yer!!!
Motif??? : dah sangat2 blur!!!





THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~