Friday 17 May 2013

JALAN-JALAN ~ MAKAN SEAFOOD DI PENANG...

Assalamualaikum...

Ari nie nak citer pasal jenjalan lagi...
Kemain lagi aku...pantang ada cuti...
Hilang sokmo...But kali nie special skit...
Sebab...jalan2 kali nie bukan yg di plan macam selalu...
Tapi kali nie...aku telah di kidnap bff sendiri...
Untuk menemani dia mencari ketenangan diri...
Hambik kau...sampai ke Penang membawak diri...

Cam biasa, kami drive sendiri ke Penang...
Aku bagi peluang bff aku dok jadi co pilot jer...
Dah namapun tengah stress...
Mana leh tambah stress dia lagi...
So, aku drive..dia dok sebelah...syaratnyer..tolong janganla tido...

Make it short...malam tu request nak makan tepi pantai...
So, apa lagi...yang ada dalam kepala aku time tu makan kat Bayan Mutiara...
Jom kita terjah...nasibla aku boleh hafal jalan nie...
Jadinyer...xde la kami sesat...
Meh tengok kami makan kat mana...



3 gambar kat atas nie permandangan di bahagian belakang
restoran tempat kami makan nie...
Memang dekat jer laut dengan tempat kami makan nie...

Wajib la tempek gambar aku...

Nie la bff aku yg stress itu...
Dah boleh senyum dah!!!
Harusla...bila boleh jalan jer...Wajib muka manis jer...

Owhh...lagi gambar aku...
Air tu memang la 2..tapi bukan aku punya dua-dua tu...
Sangat la melampau kalau aku punya sampai 2...
Cik Pora tu la tolak kat aku...
Langsung ilang kesopanan aku tau!!!!!

Ohhh...menu kita dah sampai!!!!!
Apa????salah meja???sebab nampak banyak sangat erkkk....
Sila la redha...yer...itu memang order kami...
Bila stress...ini la ubat yg paling mencik!!!
Sebab....bila stress...rasa nak makan banyak!!

Kat kedai nie...dia akan display sotong, udang, ikan , kerang dan
macam2 jenis lagi la...Korang boleh pilih dan suh dia masak
ikut kehendak korang...

Errkkk....kami dah kenyang!!!


Kami berjaya menghabiskan ikan siakap nie!!!
Aku rasa nak tergolek sangat dah...
Harus pasnih kena jenjalan pulak...
Bff aku ajak pusing2 ke Gurney Drive...
So...jom kita jenjalan lagi!!!!!!!!!
Tapi kita sambung next n3 yer...
Aku ada keje nak settle nih...
Bye!!!

THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

2 comments:

  1. hiii...
    saya pn makan kt tmpt ne gk smlm.. tpi cm x best sgt masakan dia tuhh...
    da cdgan tmpt lain yg lg best x utk makanan seafood ne..
    tq :)

    ReplyDelete
  2. hiii...
    saya pn makan kt tmpt ne gk smlm.. tpi cm x best sgt masakan dia tuhh...
    da cdgan tmpt lain yg lg best x utk makanan seafood ne..
    tq :)

    ReplyDelete

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~