Tuesday 14 May 2013

TRAVEL ~ SEKITAR PEMANDANGAN HADYAI...

Assalamualaikum...

Kali nie dah masuk Part 4...cerita pasal Hadyai...
Tau la dah boring...aku pun dah boring nak citer bebanyak...
Jadi, kita layan gambar je la yer...
Sebenarnya, aku yg terlebih malas...
Jangan marah yer...nanti kena jual!!!!!!!!!







































Korang nak tengok gambar sangat,kan???
Haaahhh…amik!!!!…berdentum2 banyk aku kasi korang tengok…
Tu pasal malas nak story morry…
Banyak tempat aku jejak…
Boleh kata mana ada pasar malam kat Hadyai tu…
Sume aku n the geng terjah…
Bukan beli apa sangat pun…
Tapi dah kata nak jalan sangat…haaahhh, jalan kasi sakit itu kaki…
Lagipun bagi menyempurnakan tugasan aku untuk memperbanyakkan gambar untuk tontonan korang…
Kena la buat tawaf yg tak wajib nih…
Kang xde gambar lak untuk korang…
Kang kata aku nipu lak…Jalan sikit, tapi mulut kata banyak…
So, nie gambar untuk mendiamkan korang yer…
Gambar-gambar nie sume dah aku campur2kan tempatnyer…
So, boleh dikatakan…ini yg terdapat sekitar Hadyai…
Kalau rasa nak tau, sila la ke box komen…
Aku xkuasa nak terang satu persatu…
Ampun maaf la yer….


Nak chow dulu...
!! AdioS AmigoS !!

THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~