Friday 10 May 2013

OWHHH MY BIRTHDAY!!!

Assalamualaikum....

Alhamdulillah...Syukur...
Aku masih bernafas di atas muka bumi Allah ini...
Ari nie, umur aku bertambah lagi...
Boleh xkalu xmo tambah2...nak gostan pulak...boleh ke camtu???
Sangat kepoyoan...tanya soklan bingong camtu!!!
Xpe la....bukan selalu pun aku merapu meraban camnih...

Owhhh...apa yg special untuk aku ari nie???
Well...dah kata umur tambah setahun lagi...
Maknanyer makin tua...xkan ada hati nak loncat2 minta mak aku buat 
kek Mickey Mouse plak kot...
Memang ada yg nak kena makan penampar la tu...
So, aku cam biasa...menerima ucapan HB di layar FB dan jugak di screen HP...
Itu pun dah cukup la...
Jangan expect lebih, tapi sila expect yg sedang2 sajer yer...
Aku bukan artis jauh skali blogger handalan...
Maka, hanya yg sedang2 saja!! ~~bak kata lirik lagu Iwan dangdut tu!!!!

Bercakap pasal impian melampau...
Owhhh...sangat kejam...impian melampau means impian yg xtau bila boleh digapai...
Bukan xboleh di capai.....tapi ambil masa untuk digapai...
Sila hari bulan...boleh terkapai2...dan akhirnya terkubur camtu jer...
Ok la..meh aku share....impian aku yg harap2 boleh dicapai dan xterkapai2 tu...


Buat masa nie..aku berkehendakan 2 benda nie dulu...
Impian untuk yang lain2 tu...harapan2 semua tu....
Still ada...tapi biarla menjadi rahsia diri...
Xsemua kita boleh share...
Apapun....HAPPY BIRTHDAY to myself!!!


nota kaki : ada ke sugar daddy yg baik ati nak taja hadiah2 kat atas tu???


THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~