Thursday 30 May 2013

JALAN-JALAN ~ SANTAI PETANG DI QUEENSBAY, PENANG....

Assalamualaikum semua....

Kita masih dalam topik jalan-jalan lagi...
Well...santai petang kami kali nie bersaksikan laut...
Dah namapun kat Penang...
Sah2 la pantai keutamaannya...

Lepak kali nie siap makan light2 gitu...
Bukan candle light yer...i means yg ringan2 jer yer...
So, kami melepak di pesisir pantai sepanjang jalan nak ke Queensbay...
Ramai orang meniaga pakai lori kat situ...
Macam2 ada...jagung rebus, laksa, bihun sup, rojak...air plak, macam2 pilihan ada...
Untuk petang yang indah nie...aku pilih bihun sup dan Nida nak try laksa...
Bihun sup memang sedap jugak la...Laksa lak tak mencapai tahap kesedapan yg Nida harapkan...
Jadinyer...dia makan sikit jer....aku plak, wajib clear la bihun sup tu....
Jom skodeng gambar2 kami...

Tengok gambar nie...rasa macam kulit aku putih jer...
Walhal selama nie, kulit aku sawo matang jer...
Sila abaikan muka aku yang bulat...
Kalu pakai tudung camgitu memang sure nampak seketoi jer muka aku...
Tengok belakang aku..nampak x laut???

Tengok...sepanjang jalan, penuh org parking kereta...
Semuanya datang nak melepak dan makan-makan...
Rasa tenang jer dapat tengok laut yg terbentang luas...
Tapi time nie aku dok ngadap Queensbay Mall...
Hazab jer nengok...tapi xleh masuk!!!!!!!

Yeayyyy...order dah sampai!!!
Jom kita makannnnn.....

Tersenyum jer aku...
Best lepak cni...dengan angin sepoi2 bahasa gitttuuuu...
Sambil makan sambil layan mata..tengok org lalu lalang...
Terasa indahnya hidup!!!!!!!

Kami lepak sini xlama...
Takat buang masa sikit2 jer...
Nak meneruskan perjalanan pulang...
So, cukup dulu yer untuk kali nie...
Moga jumpa lagi...
Chhhiiooowwww!!!!!!!!!!




THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

1 comment:

  1. Salam cik nida.lpas ni klau ke penang lagi,singgah la di queensbay tu lagi ye,cuba try satu tempat jual laksa n kepak ayam madu atau nama warung tu daddy ataupon byk org panggil laksa hujung.inshaAllah blh bg kpuasan.warung tu baru je buka.

    ReplyDelete

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~