Thursday 23 May 2013

JALAN-JALAN ~ MENIKMATI ANGIN LAUT DI GURNEY DRIVE, PENANG...

Assalamualaikum semua...
Moga korang semua sihat hendaknyer...

Bestnyer dapat jenjalan, kan?...
Aku kalu dapat jenjalan, asyik senyum xingat la...
Sib baik la bff aku pun ada hobi yg sama...
So, boleh la jimba bersama...
Macam story nie, kami berjimbaan bersama di Gurney Drive..
Pas makan, kami decide nk jenjalan rasa angin laut...
Namapun ke Penang..apa lagi jom kita dok tepi laut..
Skodeng apa diaorg buat memalam tepi laut...

Ramai jugak org kat sini...
Macam2 ragam boleh dilihat...
Ada yang tengah main muzik, bersembang, makan jajan dan xkurang jugak yg tengah dok berchenta!!
Aku dgn Nida just ambil angin sambil melepaskan keluhan hati...
Biasala, manusia mana yg xde masalah...
So, kami berdua pun sama la...
Dok lepak kat kerusi batu..sambil sembang2..
Aku lak..apalg terus kuarkan kamera..
Waktu dok adjust2 cari port, tetiba lalu la 1 awek mat salleh nie..
Haaah kau...dia lak tolong amikkan gambar kami...
Bagus gak minah tu..anyway, tq girl...
Jom layan gambar kami kat sana...

Muka kekenyangan...dengan mata stim kemengantukan!!!
Actually, ramai jer org dok melepak kat sini...
Tapi aku xkuasa nak tangkap gambar diaorg...

Sila jangan cuba aksi ini!!!!!!!
Owhhhh...lesbian!!!!
Plz la....kitaorg bff...hati masih terbuka utk lelaki....
Nie cuma gambar sengal jer...
Tengah2 Gurney Drive nak bercium cenggini....
Ada yg nak makan penampaq la tu...

Ok...dah penat sgt...Moh kita balik tido yer...
Xelok memalam melepak lama2...
Mujur mak bapak xtau nih....

Well, jalan2 kat Padang Kota nie...Nida nampak Shah Jazle tgh sama melepak makan ramai2...
Aku...memang haram xnampak...
Biasa la, aku mata dah penat... Langsung xnampak sapa dah...

Ok, cukup jer dulu yer...
Esok aku update citer pasai makan di jalanan plak yer...
Chioowwwww!!!!!!!!


THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~