Thursday 2 May 2013

TERASA DIRI DISAYANGI!!!

Assalamualaikum...
Woowww..tajuk n3 ari nih...
Bunyi cam sweet aje, kan??
Yang sebenarnya citer tentang tawaran kemasukan ke USM dah aku upload sebelum nih...
Kat fb pun dah..kat blog pun dah selamat aku simpulkan...

Cuma yang buatkan aku tersentuh hati skit...
Sebabnya, ramai yg like status dan ucapkan congrat...
Owh....saya sungguh terharu!!!
Terasa diri disayangi walaupun hanya kata2 dan like2 yg banyak2 di status itu....
Terima kasih semua yg menyokong usaha saya utk sambung study balik...
Walaupun dah agak lewat...tapi tetap akan diteruskan juga...
Meh tgk nih...brape banyak yg like status nih...
Dan jugak beberapa kata2 semangat utk saya...




See....betul x saya cakap...
Ramai rupanya yg sayang dan menyokong saya...
Tq semua...anda semua dah bekalkan semangat kpd saya!!
Sayang semuanya!!!!!!!!


nota kaki : tq jugak utk yg xwish pown..kita tahu awak ttp sayang kita,kan??? hahahahaa....perasan sensorang la ko nih.....



THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~