Saturday, 18 May 2013

SIAPA PUNYA NIE????

Assalamualikum....

Aku beli sesuatu kat Jusco ari tu...
Jeng...jeng...jeng....
Jom tengok apakah itu???


Owhhh...jam jer pun...
Bising benar aku nak upload yer...
Yer la...bukan tiap tahun beli jam...
Dah tu, bukan branded sangat pun..
Aku tengok cantik..berkenan di hati...
So, apa lagi...kasi bayar la...

Well, yang sebelah kiri tu...utk my B...
Hadiah besday dia...
Aku kan ke xtau nak beli apa...
So, aku beli jam jer kasi kat dia...

Yang sebelah kanan...
Wajib la aku punyer...
Sian jam lama aku...dah lama berkhidmat sepenuh hati dengan aku...
So, aku nak bagi dia berehat plak...
Maka, aku beli la yang nih...sebagai ganti...
Tapi buat masa nih tak pakai la lagi...
Nanti dah pakai aku snap yer....

Ok..tu jer nak citernyer...
To my B...Selamat Hari Tua yer....
I wish all your dreams come true...


THANK YOU FOR READING THIS ENTRY!

ALL COPYRIGHTS RESERVED TO RESPECTIVE OWNER ~ IeDaa SuZiEaNNa ~